سامانه دانش آموزی سناد و کارکرد های آن

وب سایت اطلاع رسانی سامانه های دانش آموی و فرهنگیان کشور

سامانه دانش آموزی سناد و کارکرد های آن

وب سایت اطلاع رسانی سامانه های دانش آموی و فرهنگیان کشور

سامانه سناد، پرتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و مرجع اخبار رسمی حوزه اموزش و پروروش و فرهنگیان

  • ۰
  • ۰

معرفی سامانه دانش آموزی دانا

خبرگزاری سناد _ سامانه دانا یا سیستم دانش آموزی دانا در جهت ارتقای فرهنگ استفاده صحیح از فناوری‌های جدید در مدارس طراحی شد. از این سامانه نرم افزاری در جهت انجام کلیه امور اداری، آموزشی و دفترداری که بطور معمول در محیط یک دبیرستان، هنرستان و یا آموزشگاه آزاد که نظام جدید آموزش متوسطه سالی واحدی در آن اجرا می‌شود، استفاده می گردد.

 نرم افزار دانا توامندی های زیادی را برای کابران ایجاد کرده و فعالیت هایی نظیر ثبت نام، کلاس بندی، انتخاب واحد، تهیه لیست‌های حضور و غیاب و نمرات هر درس و قابلیت ثبت نمرات مختلف برای یک درس، چاپ کارنامه‌های سالیانه و همچنین انجام کامل عملیات فارغ التحصیلی مطابق با آئین نامه‌های مصوب نظام سالی واحدی و در نهایت چاپ کارنامه فارغ التحصیلی و برگه تائیدیه تحصیلی توسط سامانه دانا انجام می گیرد. 


این سامانه دانش آموزی به گونه ای طراحی شده‌است که بتواند با سایر نرم افزارهای تحت پوشش نظام جامع انفورماتیک مستقر در سطح مناطق آموزش و پرورش، مانند سیستم‌های متمرکز، سیستم تائیدیه تحصیلی و سیستم برگزاری امتحانات نهائی و سیستم کنکور ارتباط برقرار کرده و تبادل صحیح اطلاعاتی داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌ها قابلیت گسترش حیطه عملیاتی به اموری نظیر مسایل مالی و حسابداری مدرسه، کتابخانه مدرسه، امور فوق برنامه و یا طراحی صفحات لازم جهت اطلاع‌رسانی و ارتباط دو طرفه با اولیاء دانش‌آموزان در محیط اینترنت و یا خدماتی نظیر ارسال Email و SMS به افراد موردنظر می‌باشد.

این نرم افزار همچنین قابلیت اجرا در محیط یک شبکه با نودهای مختلف و کاربرانی با اختیارات و سطوح دسترسی متفاوت و قابل تعریف را دارا می‌باشد.

بررسی ویژگی های سامانه دانا 

اطلاعات بیشتر از سامانه دانش آموزی دانا

 

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • خوب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی